Faith, Hope and Greenland

 
Är ni nyfikna på Grönland?
 
Om ni är det, så tycker jag att ni ska ta en liten stund och titta på den här dokumentären om grönlänsk kultur. Den visar så vackra nyanser av mitt hjärtas hemland så att jag fick lite ont i hjärtat när jag såg den. Ni kanske känner på samma sätt?
I huvudet på My, Lite grönländskt | |
#1 - - Sess:

Tack för att du låter oss ta del av Grönland :)

Svar: Tack för att du tittar! Jag vill att alla ska älska Grönland. Eller i alla fall få möjligheter att älska Grönland.
Myaraq

#2 - - Jonas:

Hej! Intressant film om Grönland och dess folk. Jag hatar snö och kyla men funderar på att åka dit nästa sommar.

Svar: Hej Jonas! SJÄLVKLART ska du åka till Grönland. Åker man på sommaren så slipper man rätt mycket snö och kan få se magiska solnedgångar istället. Åk!
Myaraq

Upp