Hej jag heter My och jag bloggar med mycket bilder idag

Jahaja.. Där sprang tiden iväg från oss igen utan att jag har hunnit titta in här. Jag tänkte att ni kan få en liten update på vad jag har hunnit stöka undan sen sist så har vi klarat av det också.

 

 Jag har:

 

Träffat Christoffer och Rebecca på en väldigt chokladig, fnittrig och skojjig fika. Christoffer åt (i vanlig ordning) min mat och vi skämtade om sånt som kanske inte ska skämtas om.
 
Gått på The Vaccines-konsert med Rebecca och tänkt att Vaccines är ett alldeles magiskt liveband
 
Blivit Johns flickvän (med inklippt mustasch och allt!)
 

Skrattat åt fåninga bilder som jag hittar på konstiga ställen på internet
 

Tjuvstartat julen med glögg och lussekatter tillsammans med en drös fantastiska väninnor
    
Varit på 80-tals fest med jobbet och lärt mig att pose:a på 80-talsvis (det var mycket viktigt att puta med läpparna och se svår ut, fick jag lära mig), ätit god mat, skrålat "NEVER GONNA GIVE YOU UP", shottat med min VD och dansat av mig skorna
 
Gått på glödande kol
 
Spelat trombon i en orkester bestående av 30-talet glada amatörer (alla mina kollegor med varsitt blåsinstrument)
 

Gått promenader och tagit bilder på magiska novemberhimlar
 
Och till sist har jag funderat rätt mycket på hur fantastiskt det hade varit om det fanns något som hette "Elefjärilar" och såg ut ungefär såhär.
 
Nåt sånt ungefär. Vad tycker ni?
I huvudet på My | |
#1 - - Paula:

Välkommen tillbaka, syster liten. Bloggosfären har saknat dig ;)

#2 - - Gaymasen:

... Myyys! men ska det behöva gå en månad till nästa uppdatering nu? VAVAVAAA???

Svar: Nej... Inte riktigt ;)
Myaraq

#3 - - Astarkvedja:

Det hadde vært elefantastisk!

#4 - - Banana:

Jag tycker; wow, om alltihop alltså inte bara om elefjärilar.

Svar: Men elefjärilar är WOW
Myaraq

#5 - - clara:

ASANNINNEQ <3

Upp