Upprop / utmaning / tillsägelse / whatever

Jag är fortfarande ute och letar efter ord. Ord som kan få er att ge mig era ord i kommentarsfältet. You know the drill - jag gillar att skriva men jag gillar mer när ni skriver tillbaka, men om jag är kass är ni kassa osv. Vi bloggare är fullfjädrade attentionwhores hela bunten, och vi vill ha uppmärksamhet.

Hanna skrev det här förträffliga blogginlägget i hennes kickass blogg. Om ni inte redan läser den tycker jag bestämt att ni ska göra det. Och ni ska definitivt kommentera.

Seså! Iväg med er! Iväg till Hannas blogg:


I huvudet på My | |
#1 - - men det får man väl inte säga i det här landet:

Blogglöve! <3<3<3

#2 - - pelle:

AMEN TO THAT!

#3 - - Sanna:

Jag är en av de som aldrig kommenterar. Men nu banne mig gör jag det. För du får för hundan inte sluta blogga. Jag vill ha mer välskrivna och roliga blogginlägg från en sådan fantastiskt bloggerska som du, så därför får jag väl också dra mitt strå till stacken. Dags för mig att börja kommentera!

Kör hårt!

#4 - - AnnaWK:

Klart vi vill ha uppmärksamhet, varför skulle vi annars blogga ;) Inte är det "för min egen skull" i alla fall.

#5 - - Gaymasen:

Jag fyller väl i under Pelle: AMEN!



Det viktiga tror jag är att inse att man faktiskt bloggar för sig själv, och för att det är kul att skriva. Gör man det så kommer läsarna och kommentarerna genuint i takt med det. Givet att man är intressant som person, dvs. ^^

#6 - - AnnaWK:

Sv: Men eller hur, blev ju jätteglad när jag hittade dem (på Ica Maxi av alla ställen).

#7 - - heebs:

Jag har haft ca 12 bloggar, de flesta hemliga (alla förutom 3 utan några som helst läsare). Jag tycker tvärtom att jag förändras av för många läsare, jag är nog alldeles för karaktärslös för att förtjäna läsare och människor som tycker om det man skriver. Jag menar att jag påverkas av läsarnas förväntningar. (Jag hittar på förväntningarna i huvudet, men likväl finns de där, och jag börjar skriva på ett sätt som inte är jag.)Anyway, nu har jag hittat tillbaka till min gamla blogg, den enda som brukade få läsare, med mer skinn på näsan. Jag tror att jag är bättre på hela communitygrejen nu när jag skriver för att dela med mig av min sjuka musiksmak.



Jag är glad att dock att jag såg Hannas inlägg, Du är en fantastiskt rolig människa och du har vunnit en läsare här. Jag kan inte lova att jag alltid kommenterar (ibland har jag faktiskt inget att säga fast jag gillar det jag läst, sjukt) men jag kommer definitivt bokmärka dig(Gammaldags, men jag har glömt lösen till min bloglovin :P). Anyway, det är sent och jag skriver sådär konstigt som jag brukar göra. Men jag tänker inte korrläsa det som spyr ut nu, det är nämligen i alla fall äkta vara.



Nu ska jag lämna dig, för now.

Pöss!!! ( Som om vi känner varandra redan :P)

#8 - - myaraq:

SANNA Tack för gulligast kommentar! Blir helt rörd och fnittrig av så fina ord. Och glad, riktigt hjärteglad!

Upp