Be a pioneer!

Grönland är världens vackraste land.


Vet ni vad det bästa med den här videon är? Allting ser ut sådär i verkligheten också. Jag lovar.
Lite grönländskt | |
#1 - - AnnaWK:

Alltså My, du måste nog vara den bästa ambassadören för Grönland som finns! Jag vill ju åka dit NU!

#2 - - Gaymasen:

Haha håller med Anna. Du borde vara sponsrad av hela Grönland. ;-)



Och du är ett GENIUS! Tror faktiskt proppen har löst. Verkar så, för stunden. väntar med spänning och följer utvecklingen Haha!

#3 - - stefan:

Jag kan inte se någon video? :(

#4 - - stefan:

Jag kan inte se någon Video :(

#5 - - Stefan Larsson:

Nu såg jag den! Skulle lätt kunna tänka mig att åka dig.

#6 - - anne:

Mitt drömresemål! Som du vet! :)



Sv. Asch! Princip mot alkoholromantisering.... typ! ;)



Jag tror nästan att om någon verkligen "vet", så är det du....

#7 - - Clara:

ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH, vad mycket kärlek jag känner till denna videon (detta land!). När åker vi dit tillsammans? Ilulissat nästa sommar! Guuuu jag grinar nästan. Kunde inte sagt det bättre: Grönland är världens vackraste land.

Upp