En eskima pa safari

Jag har som sagt varit pa safari. Det var sanslost maktigt, majestatiskt, haftigt, omskakande och rent sagt BALL! Vi akte till Queen Elisabeth National Park i fredags den 26:e och pa vag till nationalparken passerade vi ekvatorn. Dar spexade vi lite, sen akte vi vidare mot oandligheten (naja, i alla fall vidstrackta slatter som sag ut att vara oandliga), elefanter, flodhastar, antiloper, krokodiler, bufflar, diverse skuttande lopliknande djur, apor och forhoppningsvis diverse kattdjur. Lejon sag vi tyvarr inga men vi har fatt se MASSVIS med elefanter, vilket jag tycker ar minst lika coolt.

Fattar ni?

ELE-FUCKING-FANTER!

Jag varnade mina kurskamrater och sa att om jag inte far se elefanter kommer jag dels att krava pengarna tillbaka och sen tjura som en trearing. San ar jag. Men som tur var behovde mina kursare inte sta ut med en jobbig sur My, utan de fick istallet forsoka hantera en dunderexalterad My som studsade upp och ner varje gang hon sag en elefant. Sa manga elefanter som vi sag, inser jag att jag i langden blev ganska trottsam. Fast det struntar jag i. En av elefanterna gick over vagen precis bara ett fatal meter bakom oss. Det var helt sanslost. Tyvarr ar jag tillbaka pa hotellet med datorerna fran stenaldern, sa bilder kan jag tyvarr inte trolla fram. Det far bli nar jag kommer hem pa onsdag. Okej, pumpkins?
I huvudet på My | |
#1 - - Miiqa:

Tur att du fick dina elefanter :D

#2 - - ida:

Låter spännande och fett läskigt.

#3 - - Britt:

Gud så häftigt....ja näst intill overkligt...att se alla dessa djur man bara sett på TV med Arne Weise som berättarröst i bakgrunden. Undrar om jag skulle sakna Arne på en safari?

#4 - - Nikita Thywoman:

Fan! Jag vill också åka!



Det låter så himla fint.. Men jag har inte riktigt förstått vad resan är till för? Nöje eller nytta?

Upp