Gott nytt år!

Kära, fina bloggläsare,

Tack för året som har gått. Tack för alla små anekdoter ni har delat med er av. Tro mig, era kommentarer är den här bloggens bränsle. Ni har fått mig att skatta högt åt datorskärmen så många gånger att man skulle kunna tro att jag är vanvettig som sitter ensam framför datorn och skrattar tills tårarna rinner. Tack för att ni prioriterar att lägga er tid på att läsa min blogg, på att kommentera och att ge mig feedback. Tack för det. Ni är underbara.

Med det sagt vill jag önska er ett riktigt gott nytt år. Jag hoppas det nya året blir särdeles fantastiskt, och ert livs hittills bästa år. Det förtjänar ni.

 

Har ni några nyårslöften? Berätta!

I huvudet på My | |
#1 - - Britt:

Jag lovar att inte lova så mycket under 2011 :)

#2 - - elsa:

Söt du är! Intressant blogg har du, också. Mitt nyårslöfte är det klassiska "jag ska börja träna regelbundet".. känns nästan löjligt kliche men så är det.

#3 - - anne:

Aldrig några nyårslöften!



Men jag fortsätter mitt hälsoliv, tar en extra rivstart första kvartalet! :)



Sköt om dig och lova att berätta ALLT när du kommer hem!

#4 - - Bella:

Gott Nytt År på dig! Tack för din fina blogg, jag älskar att läsa dina fina inlägg :-)

Mitt mål är att springa midnattsloppet på 55 minuter :-)

#5 - - ida:

DU kan vara underbar! Göttnyår!

#6 - - Hanna:

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, vad som hänt i bloggvärlden under året osv.. Ha en trevlig dag!

#7 - - Sofia:

GOTT NYTT ÅR :D!

Upp