Finns det något som heter rosa sjukan? Och i så fall - behöver man behandling för det?

I morse när jag plockade upp mina grejer ur gymväskan lyckades min supertrötta morgonhjärna urskilja ett mönster. Och ja, nu i efterhand så inser jag ju att det kanske inte var såååå himla svårt att upptäcka den här specifika grejen MEN jag vill bara påpeka att min klocka ringde klockan 04:50 i morse och jag var på gymmet 05:45. OK? OK.
 
Iallafall! Det här mönstret då. Om jag hade varit en engelsk detektiv, typ Sherlock Holmes, så hade jag kanske utbrustit "AHA! A color pattern! How intriguing!" men eftersom jag inte är någon engelsk detektiv utan bara en svenskimåisk tjej (och som sagt - klockan var mitt i natten) så sa jag inte så mycket utan hummade lite.
 
Fast när jag sen skulle stuva in allting i skåpet sedan och plockade fram mitt rosa hänglås kom jag till en liten insikt. Nämligen den här:
 
Det här med att jag gillar rosa kan eventuellt ha börjat gå överstyr. Eventuellt.
 
Svart-rosa skor, rosa mössa, rosa vattenflaska, svart-rosa shaker, rosa mössa, rosa trosor, svart-rosa strumpor, rosa Ipod, svart-rosa-vita handskar. Och på mig hade jag svart-rosa tights och en rosa tröja..
I huvudet på My | |
#1 - - Britt:

Rosa är det nya svarta!

#2 - - Mia:

Jag har det också, tror det är obotligt dock...

#3 - - Sonja:

Rosa är en underbar färg! Vi borde förresten ses igen! Snart!

Svar: JA! Säg till bara!
Myaraq

Upp