Alvin

Förresten! Ni måste ju få träffa Alvin!
 
 
Alvin är min lilla guldhamster som jag fick i julklapp av John. Alvin är liten med den mjukaste guldigaste päls jag någonsin har känt och han har bedårande små tassar. Han är lite tjock och lite klantig och verkar tycka extra mycket om morot och frukt. Han tycker mycket om att sova och när han gäspar sträcker han fram höger framtass och visar sina otroligt läskiga tänder. Han är duktig på att klättra men inte så bra på riskbedömning. Han gillar trånga utrymmen och gräver alltid i samma hörn i sin bur.
 
Det är så mysigt att ha en sån här liten kompis hemma. Jag har aldrig haft en hamster innan så jag blev extra extra glad för Alvin. I början var han jätterädd för oss och ville inte alls ha med oss och göra och bet oss lite och sådär. Men nu så har han vant sig vid oss och vi vid honom så nu är det bara mysigt (fast lite läskigt för han har faktiskt jättestora tänder).
 
 
I huvudet på My | |
#1 - - John:

Ingen förtjänar nåt litet och gulligt mer än du min älskling :)

#2 - - Linda:

Åh, vad söt han var!

Jag har långt om länge fått tummarna ur och fyllt i din lista, komplett med både bilder och ganska sammanhängande svar!

#3 - - Linda:

Sv: Det är väl klart! :D

#4 - - Elin:

Åh! En guldhamster som är GULDIG! Hur fint!?

Upp