Lets talk about Twitter

Jag har ju Twitter. Jag skaffade ju det i våras (ungefär 3 år efter alla andra) för att se what the big fuzz was about, men jag har liksom inte fastnat riktigt. Jag gjorde ett försök i somras (en tweet om att folk sprang i vinterkläder mitt i sommaren) och sen så dog det ut igen.
 
Men nu gör jag ett nytt försök och jag tänkte att ni ska få hjälpa mig att göra Twitter roligare. Ni har säkert hittat massa roliga folk att följa eller så är ni kanske sjukt roliga själva? Eller vettiga? Knäppa? Intressanta? Snygga?
 
Ge mig era bästaste Twittertips! Och följ mig. Om ni vill. Helt frivilligt såklart. Svenskimy heter jag.
 

 
Bara så ni vet: När jag gjorde den här print-screenen var det första gången jag kollade Twitter på datorn. Visste knappt man kunde.
I huvudet på My | |
#1 - - clara:

Hashtags är grejen! Typ när man kollar på något på tv eller när någon spännande "riot" är på gång. Att kolla på idol och samtidigt vara på twitter = very funny! Söka # idol13 .kul skit!

#2 - - Sonja :

Det tog nog 1,5 år från registrering innan jag började bli hooked på Twitter. Men sen går det mycket i omgångar. Jag ska komma på ett par tips till dig

Upp