"Är din blogg rolig?"

Min kollega hade tittat in på min blogg lite snabbt och ställde mig sedan ovanstående fråga. Fast på norska då, så hon sa "er bloggen din morsom?". Men det betyder ju samma sak. Samma himla fråga som jag inte alls visste vad jag skulle svara på. Jag blev helt ställd men till slut lyckades jag väl stamma fram att njo, det är väl kanske meningen men att nej, den är nog inte så rolig. OM DU NU SÅ TVUNGET MÅSTE VETA, liksom.
 
Och sedan dess har jag haft ungefär ganska så exakt noll procent lust att blogga för jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva. Eller vad ni ska tycka. Eller om ni ens tycker om mig och varför ni inte gör det / gör det isåfall. Kris.
 
På bilden umgås jag med en annan (!) kollega. Därför är jag glad. Och så var jag kanske lite glad för att jag var på Mallis.
I huvudet på My | |
#1 - - Tröttheten:

Du är rolig. Börja blogga nu för bövelen, till och med jag gör det ju!

Svar: Nähä? Var då? Du byter ju jämt så en annan hänger ju inte med :(
Myaraq

#2 - - Queen Tiara:

Haha, svårt att säga nu eftersom att du inte bloggar så ofta. Men när jag började följa dig tyckte jag att du (din blogg) var skitrolig :) Kommer du ihåg när jag sparade en av dina bilder som skrivbordsbakgrund? xD haha

Blogga meeer! Jag har börjat blogga oftare nu igen, allt som behövdes var en trevlig design. Du kanske behöver förnya nåt för att få tillbaka blogglusten? <3

Svar: Åh ja en design önskar jag mig men jag kan ju inte sånt där. Och visst minns jag! Jag har till och med kvar din print screen av det :)
Myaraq

#3 - - Sonja:

var du singel förut? jag tror att man bloggar mer om man är singel. Ett förhållande kan dra kreativ kraft ur en,
ELLER: så kan ett helt nytt hem göra det. Typ ett hus!?

jag har i alla fall börjat läsa din blogg rätt nyligen, men så ska vi gå på tant rut du och jag , kanske nästa vecka , och dricka chai latte.

Svar: Ja visst, glad singel och inget himla hus. Sen pluggade jag förut och hade väl all tid i världen och det har jag ju inte. Men jag hittat liksom ingen "inspiration" längre. Det kanske en chai latte kan råda bot på!
Myaraq

#4 - - Tröttheten:

På Tröttheten! Tänkte stanna där ett tag i varje fall. Men så säger jag alltid :)

#5 - - Queen Tiara:

Jag är ingen expert heller när det gäller design, men jag kan grunderna och jag kan photoshop så bara säg till om du vill ha hjälp så fixar jag det :D

Svar: ÅH JA! Det vore en dröm ju. Fast problemet är ju att jag inte vet vad jag vill ha mer än att jag absolut inte vill ha det som jag har det nu.
Myaraq

#6 - - Rebecca:

ÄSCH du ÄR ju rolig!

#7 - - Linda:

Nej, fortsätt blogga! Jag har precis hittat tillbaka till din blogg och blev helt glad över det jag läste med hus och pojkvän och att du ser så himla glad ut på alla bilder (inlägget med kanelbullar gjorde mig kaksugen så det var väl inte så positivt (för jag har inga kanelbullar hemma) men det kan jag överleva).

Svar: ÅH HEJ! Och välkommen välkommen välkommen tillbaka! Vad gullig kommentar, jag blev helt rörd och ba kände att en kompis hade återvänt, haha.
Myaraq

#8 - - Queen Tiara:

Ett förslag är ju att jag får fria händer till att börja med, kanske med några enstaka riktlinjer som typ favoritfärger och vilken känsla och stil du vill ha på bloggen. När du ser den första "skissen" lär du komma på vad du gillar och inte, så ändrar jag på det :) Vad tror du om det? :)

Svar: Åh ja! Jag ska klura!.
Myaraq

Upp