En liten fågel twittrade i mitt öra

Jag har börjat twittra. Ja, sisådär typ 2 år efter alla andra, men ändå. Jag ger det en chans nu så om ni vill stalka mig där så heter jag "svenskimy".

 


Och nu kanske ni undrar varför jag inte heter "Myaraq" eller "Eskimy", som jag brukar? Jo för att jag tydligen är SÅ sent ute med Twitter att mina två högst personliga, egenkomponerade internetnamn var upptagna. Fattar ni? Upptagna!! That is how late I am.

I huvudet på My | |
#1 - - Magnus:

Du kan trösta dig med att det var mitt också. Nån mexikan som twittrar på spanska tyckte tydligen att TalkBack var rätt namn att välja. Kollar folk inte sånt först, liksom!?

Svar:
Myaraq

#2 - - Rebecca:

Tycken den som tog ditt namn ska skämmas!!!

Svar:
Myaraq

#3 - - Pelle:

Too little too late.... Gillar att mitt namn är med på bilden dock ;)

Svar: "Too little too late"? Skit ner dig.
Myaraq

Upp