När Blondinbella försöker prata feminism

Blondinbella har skrivit lite om feminsm igen och som vanligt är hon ute och snurrar helt och hållet. Det är så himla galet alltihop att knappt vet om jag ska skratta eller gråta.

Men det är en sak jag skrattar hjärtligt åt! Och det är att hon skriver "rabies-feminister". Jag antar att hon syftar till uttrycket "rabiata feminister" som ju ibland används nedsättande om feminister, men det blir ju så himla roligt och naivt när hon skriver att feminister har en virussjukdom.
 
Nej du, Blondinbella. Du har nog missförstått ett och annat. Jag tycker du ska läsa lite igen på den fantastiska sidan 33anledningar och klura lite på vad feminism faktiskt är och varför det behövs. 33 bilder säger mer än 33 000 ord.
 
I huvudet på My | |
#1 - - Fröken Bella:

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det är så mycket "SD-troll-inspirerat" över hela det inlägget. Det är allt från härskartekniker till den totala okunskapen, eller är det fullt medvetet missförstått alltihop som får mig att tappa all respekt jag hade för Blondinbella.

Upp