Vädjan till "våren"

Imorse vaknade jag, klev upp ur sängen, tittade ut genom fönstret och gick direkt tillbaka till sängen. Jag hade nämligen sett att marken utanför mitt fönster var fullständigt nerlusad med äcklig, kall, vit, snö. SNÖ! Sen väckte jag min sambo och krävde att få flytta till Barbados. På riktigt. Helst redan nu i helgen.
 
Alltså. Jag ORKAR faktiskt inte mer nu. Det är faktiskt den 12 jävla april. Den här våren är ett fullständigt skämt. Jag fick liksom ta fram mina boots igen. Som jag hade lagt undan. Att på mig dem igen kändes som ett hån faktiskt. Jag känner mig förnedrad. Lite skändad och väldigt, väldigt, väldigt ledsen.
 
Snälla rara våren. Jag ber dig. Du kan väl försöka skärpa dig lite i alla fall?
 
Snö = ledsen My
I huvudet på My | |
#1 - - clara:

Igguuuuuu! Vill äta dig för att du ser så nuffig ut på bilden! Våren kommer, och kanske får vi en extra bra och lång sommarsom plåster. Håll ut! <3

#2 - - Astarkvedja:

Det er fullstendig umenneskelig grusomt. Snø etter 1. januar burde vært forbudt ved lov.

#3 - - Sonja:

Där utanför brukar jag gå förbi nästan varje dag med ett barn på cykeln. Ibland kommenterar vi en gammal raggarbil som står där på parkeringen och har ca 3000 wonderbaums hängande i backspegeln. Vi har försökt komma på hur det kommer sig att det förhåller sig på detta sätt. Älskar bilägaren wonderbaums?

Svar: Åh! Ägaren till den där raggarbilen förbryllar mig också. Jag förståååååår inte. Så många Wunderbaums kan man omöjligen ha behov för. Om hen inte luktar synnerligen illa.
Myaraq

#4 - - Sonja:

Kanske är sätena i bilen ruttna.

Svar: Det finns fler bilar därikring som är kul att studera. Som bilen utan bakruta. Eeller en guldig(?) som brukar stå där på parkeringen.
Myaraq

#5 - - Sonja:

Det finns en bil på parkeringen närmast där jag bor som är till bredden fylld med skrot. Jag tror att bilägaren använder bilen som ett extra förråd.

Upp