Myaraq-bloggen fyller 4 år idag!

Hej kompisar! Vet ni en sak? Idag fyller min blogg 4 år! Grattis grattis grattis, Myaraq-bloggen!
 
 
Tänk! Fyra stycken himla år av bloggande! Om högt och lågt, om allvarsamheter och skojjigheter, om funderingar och påhitt. Om observationer, önskningar, grubblingar och tokigheter. Och lite till!
 
Och så har det varit en del upp-och-ner, såklart. Fast på senare tiden har det kanske varit mest "ner" om jag ska vara alldeles helt ärlig. Och det ska jag ju. Jag har funderat lite fram och tillbaka på det här ett tag. Jag läste lite gamla blogginlägg och har försökt hitta tillbaka till det där som var så roligt. När JAG var rolig och när NI var roliga. När vi var roliga till varandra, ni vet?
 
Jag saknar den tiden. Den tiden när jag skrev, ni skrev, jag skrev, ni skrev och så vidare till finurlighetens ände så att man kunde komma skrattande och kanske lite klokare tillbaka igen.
 
Tror ni vi kan få det så igen? Tror ni att vi kan fira bloggens 5-års dag ihop nästa år?
 
Födelsedagar ska firas med glitter osv. Även om det bara är en blogg-födelsedag.
I huvudet på My | |
#1 - - Magnus:

Det är alltid roligare att ha roligt! Vi kör på det, tycker jag!

Svar: Okejdå. Vi ska ha KUL nu. Lova!
Myaraq

#2 - - astarkvedja:

test, test, 1234 ...

Kremt:

Hurra for Myaraq-bloggen som fyller sitt år, ja, My vil vi gratulere!
Alle i ring omkring My vi står, og se! Nå vil vil marsjere!
Bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for My med hopp og sprett og spring, ønske My av hjertet alle gode ting, og si meg så, hva vil du mere?

GRATULERE!

Men du, neste år tar vi kake.

Svar: Åh ja! Vad är väl en födelsedag utan kakor och tårta?
Myaraq

#3 - - John:

Alltid roligare att ha roligt! :)

#4 - - AnnaWK:

Hurra, hurra, hurra, hurraaaa!!! Grattis My-bloggen!! Klart vi firar nästa år igen :)

#5 - - grobra:

Tårta er kake. Kakor er kjeks. Men uansett, inneholder det haugevis med sukker, så er jeg med på feiring! ;-)

Svar: Jag vet, men tårta är bättre än kakor. So I raised Asta's kakor mot tårta.
Myaraq

Upp