Att choklad är kärlek är väl ingen hemlighet?

Vet ni vad?

Jag tror minsann att den ultimata kärleksförklaringen är hemliga chokladpresenter!

Häromdagen när jag kom tillbaka till min kontorsplats låg det två smaskiga chokladbitar där och det gjorde mig alldeles, alldeles glad! Dels för att det är den känslan som jag får av choklad oavsett vad men också lite grann för att jag insåg att någon av mina kollegor tycker om mig så mycket att hen ville dela med sig av sin dyrbara finchoklad.

För fin choklad var det minsann! Med mousse och någon sorts chokladklet inuti. Och så var den god förstås. Fasligt god faktiskt. Så god att jag åt upp det nästan på en gång.

 

Tack snälla Gro. Du räddade min dag!
I huvudet på My | |
#1 - - Grobra:

<3 <3 <3

#2 - - Emelie:

Åh, den chokladen är en av mina absoluta favoriter - så jädra god! Snacka om vardagslyx.

Upp