Show me your worst face

Jag har alltid gjort så himla mycket grimaser. När jag var liten stod jag ofta och gjorde grimaser till mig själv i spegeln. Och varje kväll till tandborstningen stod jag där och testade vad mitt ansikte kunde göra, hur ful jag kunde bli. Men sen blev jag lite äldre och slutade kanske göra grimaser lika ofta. Jag slutade att göra grimaser så fort det kom en kamera fram och jag slutade göra dem så ofta i min vardag.

Fast nu har jag fått nytändning! Jag har fått en ny människa i mitt liv som också gör massa konstiga miner när som helst. Och eftersom min bästis också sysslar en del med ansiktsförvridning kan jag dela det här "intresset" med dem.

Och nu delar jag med er. Pass på för här kommer en del ansikten jag trollade fram en lugn dag på jobbet.
 
I huvudet på My | |
#1 - - AnnaWK:

Den i mitten är bäst. Och sen är jag allt lite avundsjuk på folk som kan skela bara för att jag själv inte kan det.

#2 - - ann:

hahahahahaha....du er sjov :D

#3 - - Astarkvedja:

Imponerende!

#4 - - Astarkvedja:

Imponerende!

#5 - - En bland andra:

Men kära tid så ful du kan bli! Tack för ett gott skratt ;)

Svar: Jo jag tackar jag! En har begåvats med ett särdeles fult ansikte! Haha :)
Myaraq

#6 - - ♥ ♥ ♥ BAMBI - har gjort bästa picknickmaten Ceasarbaguetter! ♥ ♥ ♥:

Haha, sen finns det en massa roliga appar som kan hjälpa en att få superkonstiga miner :)

Svar: Men det är ju fusk!!
Myaraq

#7 - - Rebecca:

Haha. ÅH! Du är SNYGG
Mamma skulle välja kontaktbild på mig på hennes telefon. Alla hon hade att välja bland såg ut ungefär sådär. Fast blonda.

#8 - - natta:

hej jag har nyss börjat följa denna blogg och tycker du är en superbra bloggare..... ps: kan någon som läser detta kika in på min blogg kram: natta

#9 - - natta:

kan någon som läser denna blogg kika in på min blogg :) kram:natta

#10 - - Gaymasen:

Men lika söt ändå. ;-)

#11 - - Mira:

Har du tröttnat på bloggen igen nu My? Synd, för vi läsare har inte tröttnat på dig :) Men vi sitter väl här och väntar tills du känner för att komma tillbaka :)

Svar: Ja. Nu ska jag försöka skärpa mig. Är du med ännu? :)
Myaraq

#12 - - Gaymasen:

MIDDAG PÅ SÖÖÖNDAAAG!!! :D

#13 - - hisonetruelove.blogg.se:

Du är riktigt fyndig med jämna mellanrum så jag är glad att jag halkade in.

Svar: Haha tack för det. Jag hoppas du kommer tillbaka, nu när jag försöker skärpa mig och blogga mer.
Myaraq

#14 - - johanna:

hej, vad skulle du vilja se mer av i min blogg? :)

#15 - - Annellisaa:

hahaha snygg du är

Svar: Tack va! Jobbar hårt på detta minsann.
Myaraq

#16 - - Josefine:

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

Svar: Ehh. Ja, Lite sent svar kanske. En månad sisådär. Men jag försööööker! Nu texilempel har jag bloggat igen.
Myaraq

Upp