Hola Mallorca

I torsdags plockade jag och mina kollegor ner våra bikinis och badbyxor i resväskor och sa "ADIÓS" till vårat kontor och satte oss på ett plan mot Mallorca. Där skulle vi ha Kick-off och sedan fick de som ville stanna kvar över helgen och vem tackar nej till sol och värme i slutet på Oktober? Inte jag iallafall!
 
Jag hade en fantastisk helg med mina fina men totalt knäppa kollegor. Och jag upptäckte att jag tydligen har gått och tappat exakt allt vad partygen heter eftersom jag, yngst på hela företaget, var först i säng varje kväll. Det är sant! Jag gick och lade mig nästan vansinnigt tidigt varje kväll. Men! Till mitt försvar: jag släpade upp mig själv klockan fyra på avresedagen, hotellet hade NatGeo på TV och att vi fick choklad på kudden varje kväll. Det tycker iallafall jag är rätt schyssta anledningar att gå och lägga sig tidigt. Eller?
 
Jaja. Det var fint som snus iallafall. Det har jag minst tre nya fräknar som kan intyga.
 
 
Alltså. Hotellfrukost i soluppgången <3.
I huvudet på My | |
#1 - - Britt:

Men mitt jobb har så många andra kvaliteter...

Upp