En eskimå, en gaymas och en gravid kvinna

Jag var bjuden hem till AnnaWK på bloggmiddag igår kväll. Gaymas-Christoffer var också bjuden och jag var sanslöst pepp! Anna vet jag ju redan att jag tycker om så det var mest bara roligt att jag skulle få träffa henne igen. Men det kändes minst lika roligt att jag skulle få träffa Christoffer för första gången.
 
Och gissa om det var trevligt! Det var nästan knäppt så bra det var. Maten var fantastisk (mat ska vara bra fantastisk för att man ska strunta så fullständigt i vett och etikett som jag och Christoffer gjorde) och sällskapet var alldeles strålande. Vi pratade oavbrutet, skrattade högt och hjärtligt och tillät oss att vara alldeles precis oss själv. Fint var det!

Tack fina Anna för en fantastisk kväll!
 
Jag är ju lite ur "bloggform" så jag glömde att ta kort på allt jag förväntades ta kort på men ni kan nog snoka lite i Annas och Christoffers bloggar för att hitta bilder. Här är iallafall en bild på min efterrättscupcake (som Christoffer för övrigt skamlöst slevade i sig mitt framför näsan på mig.)
I huvudet på My | |
#1 - - AnnaWK:

13 minuter är verkligen inte fy skam! Och jag är typ fortfarande mätt, fast det kan bero på att jag åt upp resten av äpplepajen till middag idag...

Det här vill jag göra om snart igen!

#2 - - Rebecca:

Åh vad fint! Bloggar är ju bra grejer alltså. Delade vår story med spider, hon blev glad. Tackade henne.

Svar: Var? Vill också tacka henne.
Myaraq

#3 - - Magnus:

En eskiMy, menar du?

Svar: Ja men vad annars?
Myaraq

#4 - - Gaymasen:

Haha jag bara moffar om det finns mat. Får vi göra om, som sagt!


Och jo jag fick peta. Fast med hälsa. Haha. Men nästa gång ska jag ha min alldeles "egen" patient och samtala med. ^^

#5 - - elinelinelin:

Vilken vacker cupcake :D

Upp