Inlägg: Förklaring, ursäkter, bild

Eh.. Att gå in här nu efter alla dessa dagar känns lite konstigt. Som att gå runt på ett välbekant ställe som har gjorts om så att inte sakerna ligger där de ska längre, om ni förstår. Och inte för att blogg punkt se - appen har ändrats men mest för att jag inte har bloggat. På jättelänge nästan.

Och jag har ursäkter:

1) Det var sanslöst fint väder förra veckan.

2) Tentan stökades undan (jag kommer nog med nästan 100 procentig sannolikhet få göra om den) (men jag skyller som sagt på solen) (och det var SÅ sjukt värt det!)

3) Jag har haft apmycket att göra den här veckan.

4) Jag är så himla himla himla KÄR just nu. I mitt liv. Så då springer jag omkring och suger ut det mesta av det. Ni förstår säkert, ni har säkert vara kära någon gång.

(Ja, det är en bild från min instagram)

I huvudet på My | |
#1 - - Gaymasen:

Låter härligt! Jag har precis insett att jag är helt fri. Fri från jobb (tills sommarjobbet börjar). Fri från skola. Fri från allt. Så jäkla gött. :)

#2 - - men det får man väl inte säga i det här landet:

Du är förlåten! Dels för att jag är ännu sämre på att blogga, men mest för att jag gillar dig så mycket!

#3 - - Rebecca:

Jag är också kär i livet! Kommer bli en fantastisk sommar trots 10 veckors jobb. Kommer det!

#4 - - frikadellen:

Åh vad underbart det låter! Ska vi inte ses snart du och jag? Får jag suga i mig lite av dina glada goa energi?



Kram!

#5 - - Emma:

men åh, kär :)

Upp