Det finns däremot ingen ursäkt för att INTE ha varit i solen

Vi kan ju lugnt konstatera att de senaste dagarnas toppenväder inte direkt är den största pluggmotivationen. Det är lite dumt för jag har tenta imorgon och jag ska nog erkänna att jag kanske inte har varit den flitigaste studenten.

Såhär har mitt kontor sett ut de senaste dagarna


Om jag failar tentan kommer jag att avsäga mig allt ansvar och istället skylla allting, precis allting på solen.

För ärligt talat: "Jag är hemskt ledsen men jag kunde inte plugga för det var så himla fantastiskt väder" måste ju vara en fullständigt legitim ursäkt. Eller hur?
I huvudet på My | |
#1 - - Gaymasen:

Tycker det är helt logisk ursäkt. Jag är glad att jag slipper plugga. Bara njuuuta. Mohahahahaaa ;-) Lycka till!!

#2 - - AnnaWK:

Ja det måste ju absolut fungera.

#3 - - AnnaWK:

Och du. Bebisen säger aldrig nej till glass. Aldrig. Vad sägs om torsdag eftermiddag?

#4 - - pelle:

Sen, när vi ändå håller på och ditchar solen, så tycker jag att vi återigen tar upp växthuseffekten. Solhelvete!

#5 - - AnnaWK:

Du det här med en ny header till dig. Vad hände med det?

#6 - - Stina:

Vänta!

Tänkte du tipsa om en "bra" gratissida? Eller kanske någon tävling?

Eller be mig följa dig på Bloglovin'? Eller fråga mig hur jag mår fast du verkligen inte bryr dig?



Long Hair, Don't Care. Så låt bli är du snäll.

#7 - - Anonym:

Haha jävlar va fail kommentaren över här, men iaf. Jag gillar designen på din header. Ha det gött :D

#8 - - Bernt:

Ja, shit vad det där med solen har påverkat studiemotivationen. Men jag tror att mina tentor har gått bra.



Och förresten, du vet det där med att jag blir röd när jag är i solen.... Sjukt värt det!

Upp