Ska det vara på det viset?

Inte för att vara sån.

Men om inte ni tänker kommentera mer så kan vi ju lika gärna lägga ner den här trötta bloggen.
I huvudet på My | |
#1 - - Martin:

Nääää! Det tycker jag inte. Bara för att det inte kommenteras så betyder det inte att vi inte uppskattar det som skrivs.

Kör, Maria!

#2 - - Emmi:

Nej! Inte lägga ner den! Dina inlägg förgyller varje morgon, hela dagen och varje kväll! :) Jag är askass på att kommentera men läser noga allt du skriver och begrundar dina funderingar. Så nej, lägg inte ner!!! :)

#3 - - AnnaWK:

Nu tycker jag att du är lite tarvlig. Men å andra sidan håller jag med dig, folk är fan skitsnåla med kommentarerna nu för tiden.

#4 - - Ellis bellis:

Don't do it! Dina texter gör mig glad!

#5 - - Magnus:

Mäh! Du kan trösta dig med att det inte kommenteras speciellt mycket hos mig heller...

#6 - - Ankmammorna:

Hej Maria, vi läser ofta dina inlägg... Hoppas allt är bra med dig. Kram J & E

#7 - - Queen Tiara:

Hm.. jag känner precis likadant.. Vi kan ju göra en överenskommelse.. Jag kommenterar mer hos dig så kommenterar du mer hos mig? ;)

#8 - - anne:

Men! Det är ju ingen som kommenterar någonstans! Betyder inte att man inte är läst!



Kör! Bara kör! Jag tror bloggosfären har bytt skepnad, åtminstone för stunden, tiden räcker bara till att läsa, inte kommentera. Eller så läser man på mobilen och tycker det tar längre tid att kommentera på det tangentbordet.

#9 - - Gaymasen:

Och förlåt. Men slampedora? Jag älskar't. Haha. Kom nu lilla slampedora så går vi. ;-)

#10 - - Banana:

Haha, andra gången du klagar över lite kommentarer mitt i en tenta-period. Jag ser ett mönster.

#11 - - Gaymasen:

Jaaa jag hoppas den lägenheten blir ledig så vi får den. Skulle vara sååå kul. Annars får vi väl ta någon annan lägenhet så länge. :)

#12 - - Cecilia:

sluta tjura nu och börja blogga istället ;) din blogg är underbar!

#13 - - Rebeccaa:

Känner likadant. Det är ju inte kul längre!

#14 - - Britt:

Oj vad många vi var här...annars brukar vi ju bara vara tre ;D

#15 - - Emma says style, love & rock and roll.:

nääääääääää

#16 - - unknown:

Germany here :) Do you remember? Its been awhile now.



But i am still reading it. At least if you will still post here. :) So go on!



Greetings

#17 - - men det får man väl inte säga i det här landet:

Meneh!!! Klart du ska fortsätta blogga. Till och med JAG bloggar ju igen, för bövelen.



Lovar att bli bättre på att kommentera <3

#18 - - Baba Jaga:

Ahahhaha , Känner iegn det där! det värsta är när man bjuder till diskussion och kommentarsrutan gapar tom. Ibland underar man om folk är socialt handikappade.



Folk som läser ens blogg varjdag men inte säger ett knyst. Varför skriver man då för???

Förstår dig verkligen!!!! Men din bligg är kalasbra fortsätt blogga!!!Kram mhv/ baba jaga

#19 - - AnnaWK:

Svar: Verkar finns en hel hög med examinatorer på vårt kära universitet som borde byta karriär...

#20 - - AnnaWK:

Jag vet!! Jag säger ju att du och jag bor nära varandra. Tar det en kvart dit lär det ju ta en kvart till dig med :)

#21 - - fia:

fin blogg :)

#22 - - Gaymasen:

Uppdaterar du i den här takten lär ju kommentarerna strömma in... ;-)

#23 - - frikadellen:

Myaraq! Lämna oss inte!

Upp