Jag är ute och letar efter sagor

Hejhej! Jag kikade in här för att skriva nåt litet litet litet inlägg för att liksom.. ja.. ni vet.. för att visa att jag inte har "övergivit" er.

To clarify: Jag har inte alltså inte övergivit er. Tror jag. Men däremot har min blogglust nog övergivit mig, och det kan jag tyvärr inte göra någonting åt.

Jag älskar att skriva. Jag har alltid skrivit. Inte bara här i bloggen utan också på hemliga ställen där ingen kan läsa eller på ställen där folk kan läsa, men där jag istället är hemlig. Men nu har jag ingen skrivlust alls. Inte minsta lilla rad får jag ur mig och det är hemskt tråkigt för jag brukar ha massvis med små ord och sagor inne i mig. Men det har jag inte just nu och då blir det såhär tomt i bloggen.

Det är alltså inte för att jag inte tycker om er, okej?
Jag är bara ute och letar lite efter alla ord och finurligheter som har gömt sig för mig. Så vet ni det. Ni får jättegärna hjälpa mig att leta. Om ni hittar något så säg till mig!

Men tills jag hittar nåt så kanske det är lite tyst här. Eller så kanske det dyker upp nåt litet inlägg bara för att jag vill skriva någonting, även om det skulle vara ack så litet. Det kan man inte så noga veta. Jag är lite klurig på det sättet.

Här är förresten en bild på mig när jag pekar på Grönland. Den fick vara med av lite olika skäl. Kanske mest för att jag gillar kartor och jag gillar Grönland, men också för att jag har på mig den där tröjan idag så det passade ganska bra.

I huvudet på My | |
#1 - - Rebecca:

Jag väntar.



Inte som om man överger ens systers blogg bara för att uppdateringen är lite kass ett tag. Pussva!

#2 - - men det får man väl inte säga i det här landet:

<3 tills du kommer igen!

#3 - - Banana:

Bra att du inte övergett oss. Skrivkramp och idétorka kan alla lida av ibland. Jag gör också det just nu, 90% av mina blogginlägg känns bara krystade. Men jag hoppas lusten kommer tillbaka för oss båda.

#4 - - Britt:

Känner igen mig...och det gör nog alla som skriver och älskar ord. Ibland känns det som om de är slut, det är färdigtänkt och alla roliga ord har gömt sig och är borta.

#5 - - Kattis:

Hoppas du hittar orden, hörru!

Upp