Du vara chef


Vi kör i ett inlägg i bästa Lady&Lufsen-stil. Ni vet, "du vara chef" och så vidare. Nu låtsas vi att det här är en stor blogg och att läsarna (that would be you) får ÖNSKA er nåt inlägg. Eller. Ja. Ni vet. Föreslå något. Som de gör i de stora bloggarna.

Alltså: Jag frågar vad er ni vill se i den här bloggen. Ni svarar. Fiffigt va?

Ska jag skriva om vad jag är rädd för? Eller ska jag kanske visa fler bilder? Ska jag skriva ett långt inlägg med så många kommatecken som möjligt? Vill ni få läsa mer om vad jag går och klurar på om dagarna? Instagrambilder? Tycker ni jag är dum och dålig? Ska jag utlysa en grimas-tävling? Ska jag skriva om den där gången jag blev erbjuden Sveriges näst-bästa kaffe av en dude på stan? Vill ni se min nya TV? Ska jag börja skriva vartannat ord på danska?

Vad vill DU läsa om/se här?
I huvudet på My | |
#1 - - Therese/zill:

Vad sägs om ett inlägg om någon av dina största farhågor i livet, och varför du tror att det är just den?



Eller, om du berättar om den vackraste platsen (enligt dig) och vad som gör den så vacker?



Till exempel. Ha det bäst!

#2 - - AnnaWK:

Jag tycker att en grimastävling verkligen är på sin plats! Och ur man gör när man går på loppis. Och hur man hittar loppisen. Så tycker jag.

#3 - - Banana:

Det där med vad du är rädd för låter intressant. Många amerikanska bloggare håller ju på med någon "Things I'm afraid to tell you"-grej och berättar "hemligheter" om rädslor, prestationsångest och sådant.



Annars vore det intressant att läsa om dina bästa tips (generella saker, eller specifika produkter/husmorstips/whatever)

#4 - - Linda:

Du kan ju börja med det där sambandet.. Jag kan inte släppa det!

#5 - - clara:

tycker du ska skriva om smultronställen i nuuk, med vartannat ord på danska. och avsluta varje stycke med något på grönländska. :D

#6 - - Agnetha:

Grönland! Jag vill läsa mer om ditt hemland och se massor med bilder därifrån!!! På svenska, så jag förstår vad du skriver. Men du kan ju alltid skriva på grönländska också (eller annat valfritt språk) för den som vill förkovra sig eller helt enkelt inte kan svenska. Jag vill också läsa om knäppa/konstiga möten med människor, om folk du beundrar och folk du kanske..... ehmm.... beundrar lite mindre. Tävlingar är alltid kul! Ingen fototävling eftersom jag suger med kameran kanske mer i stil med "Vinn ett läppstift från Isadora. Kolla in den här sidan (länk) och ange vilken färg du vill ha, varför och till vilket tillfälle den passar bäst". Jag har ju så sjukt bra idéer!!! Skriv vad som än faller dig in, jag läser alla dina inlägg ändå.

Svar: Hej Agnetha! och tack för en sjukt peppig kommentar! Vad glad jag blev av den. Jag ska absolut försöka skriva mer om Grönland. Och ja, jag gör nog det på svenska. Jag tror att den enda läsaren som skulle kvarstå om jag skrev på grönländska skulle vara min styvmamma. Lite deppigt att skriva en hel blogg för en enda person, kan tyckas. Och tack för alla andra idéer med, bra med pepp faktiskt! Kram va!
Myaraq

Upp