Glad påsk på er!



Glad påsk på er!

Här i det Myiska hemmet påskas det just inte så mycket. Det är ungefär som förra året: jag har gula naglar (fast med nytt nagellack) och har tagit fram det där bedårande (och lustiga!) lilla gamla påskkortet jag köpte.

Hoppas i vilket fall som helst att ni får en fantastisk påsk och att ni äter goa grejer. Det är ju mycket snack om Jesus i dessa dagar, så jag tycker väl att det är lämpligt att vi är lite extra snälla mot varandra, så som han ville.

Nu blev han i och för sig uppspikad på plank för det, men så traditionella behöver vi ju inte nödvändigtvis vara. Ät ni upp erat godis och måla lite ägg istället.
I huvudet på My | |
#1 - - men det får man väl inte säga i det här landet:

Glad påsk!

#2 - - AnnaWK:

Men åh! Jag vill ju också ha gula naglar så jag matchar mitt påsklejon!

#3 - - AnnaWK:

Kronärtskocka är en tistel, så det stämmer alldeles utmärkt att du trodde det var en blomma :) En mycket god sådan :)

#4 - - Ida:

Glad påsk :)

#5 - - Kattis:

Men du, varifrån kommer det här nagellacket?

#6 - - myaraq:

KATTIS H&M! Tror jag gav en guldpeng för det.

#7 - - Kattis:

Men skojar du eller? Ja det får bli en tur till H&M helt enkelt! Riktigt snyggt var det!

#8 - - Roos:

Vilket underbart kort!!

Upp