Sen att hon bara är 2 år gammal har inget med saken att göra

Vissa människor kan liksom inte ta ett skämt.

Typ Bebis*. Hon kan VERKLIGEN inte ta ett skämt. Igår skulle vi fika och Bebis och jag lockades till köket med löfte om kakor. "Bebis äta kaka", bubblade hon lyckligt och skyndade in till köket. Och jag, som inte riktigt är känd för att tänka mig för innan jag pratar, sprang efter och sa: "Nehej du! Du får ingen kaka!".

Det var dumt gjort. Bebis började såklart störtvråla och jag fick försöka trösta henne och säga att hon visst skulle få kaka, och My var dum som sa att hon inte skulle få kaka. Neeejdå, Bebis ska minsann få den största biten kaka osv osv osv.

Herregud liksom. Ta ett skämt! Hört talas om ironi eller? Det är liksom lite min grej och det borde hon veta. Hon har trots allt känt mig hela hennes liv.

* Hon heter inte Bebis. Såklart.

Innan hon blev sur på mig lekte vi i papperskassar

I huvudet på My | |
#1 - - Linda:

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

#2 - - Gaymasen:

Shiiit. Some people just can't handle it. ;-)

#3 - - Manamanama:

Ah, det känns igen :)

Jag gillar din blogg!

Upp