Skönhetstips!

Den här bilden har snurrat omkring på Facebook ett tag men buskapet är viktigt så jag postar den här också.

 

Inte för att vara elak eller så, men den där Gillian ser faktiskt ut som ett ras. Hon äter inte kakor. Men Nigella gör det. Och hon ser ju.. dunderfräsch ut.

Så idag passade jag på att ta del av Nigellas skönhetstips. Jag åt nämligen kladdkaka (som råkade vara världens godaste kladdkaka). Så nu blir jag snygg.

I huvudet på My | |
#1 - - anne:

Ååååå.... Jag vill också äta kaka och bli snygg!!! :)

#2 - - Astarkvedja:

"Bli", du liksom. Du er!

#3 - - Selma:

Näe, vad kan man säga?

#4 - - Britt:

Och Leila bakar och är hur sexig som helst....

#5 - - frikadellen:

Åh jädrar vad göttigt. Bra gjort.



Håll skinnet spännt brukar morsan säga :D

#6 - - Banana:

Gillian gräver också i folks bajs och analyserar det, men kan samtidigt inte sova över hemma hos folk utan egen sovsäck som hon drar upp över huvudet pga bacillskräck. Har jag sett på tv.



Men på tal om hälsogurus ser ju den där Anna Skipper också äldre ut än vad hon är trots hennes inställning till nyttigheter.

#7 - - AnnaWK:

Då ska jag äta mer hemmagjord glass. I stora lass.

#8 - - Kajsa:

Mmm, gott med kladdkaka!

#9 - - Blopparna - Emmy:

Oj vad har jag nu missat, är det de nya? Äter man kakor så blir man snygg, haha! Kanske man ska prova!

#10 - - Gaymasen:

Haha! Underbart. Mer göttigsaker till folket. (Sen operationer och sånt det struntar vi i)

#11 - - stina:

Åh äntligen! Jag har halva mitt liv gått och väntat på att få höra att man blir snygg av kladdkaka. Åt helvette med morot och vitkål!!

Upp