Take a walk on the "wassa"!

Idag är det 29 maj. Det är på sätt och vis en kulturhistoriskt väldigt stor dag.

 

För 29 maj, Walk on the wild side, den kan dom!

I huvudet på My | |
#1 - - Frida:

Haha, jag tänker alltid på det här klippet på den 29:e maj :D Skönt att man inte är ensam om att vara knäpp.

#2 - - Britt:

Hade glömt...hur kunde jag? Tack för påminnelsen!

#3 - - Rebecca Utan Räkor:

Kommentar till nedan inlägg:

Man kan plocka skräp i vasken med dem!!!

#4 - - Ella:

Jag ville kommentera nedanstående inlägg men det gick inte så jag skriver här ist:

Tänkte precis samma sak när jag fick min. Kan inte minnas senaste gången jag kollade i en såndär asså.

#5 - - Banana:

Jo, angående telefonkatalogen så kan den vara bra om man ska flytta, då kan man använda den att packa in porslinet med.

#6 - - AnnaWK:

Det var precis vad jag gjorde det! Slängde ihop en pastasallad och släpade med George ut till Slottsskogen. Där satt vi på en liten kulle och tittade på när 10 000 människor sprang "Blodomloppet".

#7 - - Gaymasen:

Kan inte kommentera telefonkatalogsinlägget men word! Varför ens ge ut det längre? Använder inte alla eniro? Haha.

Upp