Användbar fast ändå inte alls användbar

Jag har fått en telefonkatalog.



Jag trodde inte de fanns längre. Jag vet inte ens vad jag ska ha den till.

Om jag har tur går något bordsben av så att jag kan lägga telefonkatalogen under benet för att rädda min frukost men om inte det händer har jag svårt att tänka mig hur jag ska få användning för den här. Om jag hade haft en brasa hade jag kunnat elda med den, men jag har ingen brasa. Och det blir hemskt dumt om jag eldar med den ändå, hemskt dumt till och med om det kommer massa sexiga brandmän hem till mig. Och jag tänker inte bli alldeles dunderelak och slå folk med telefonboken emellan, sådär så att man kan slå jättehårt utan att det blir blåmärken heller. Så... Vad ska jag ha den till?

För ni menar väl ändå inte att man fortfarande använder telefonböcker? Liksom, använder dem för att hitta ett nummer, menar jag. Det är ju sjukt omodernt.
I huvudet på My | |
Upp