Slopa skadlig sommartid, det säger Örjan

Nu är det dags för sommartid igen. Jag har nog uttömt mina åsikter för det här med pillandet på sommartid och vintertid. (Jag har till exempel skrivit om det här och här.) Kort sagt - jag tycker man ska låta min tid vara i fred.

Den här killen.. Han är inne på lite samma spår som jag, med att avskaffa sommartiden och så vidare.

Fast han har tänkt helt annorlunda.

 

Eller så tänkte han inte alls.

I huvudet på My | |
#1 - - Frida:

Vilken skön insändare! Fast sommartid är ju skit så jag är beredd att hålla med honom :P

#2 - - Visselpaj:

Jag älskar att det blivit sommartid nu med ljusare kvällar! Fast känner mig ganska förvirrad över hur fort tiden går idag... iiihhh..

#3 - - Bella:

Hahahaha! Att man publicerar skitet?!

#4 - - Tjalle:

Jag fullkomligt ÄLSKAR när människor skriver utan att tänka och sedan tycker att det som "presterat" är värt att publicera. Jag älskar det, det förgyller mina dagar. Dessa underbara korkade människor.

#5 - - Emelie:

Hahaha! Kan han verkligen mena allvar..?!:)



SV: Oh ja, jag är helt klart på att vägra vinter!

#6 - - Ella:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!!!!!

#7 - - Hääna Banääna:

Hahaha, underbart! Det är nog inte så många som har kommit på den tanken tror jag bestämt ;)

#8 - - andrea:

haha men det är nog på skämt :D

#9 - - Julia:

Haha

#10 - - Sanna:

Haha, fy fan va skön snubbe!

Upp