Kitchenfail

Igår skulle jag värma lite risgrynsgröt till middag. Det var då första gången sedan fredag kväll jag skulle äta något så jag var rätt hungrig. (Hade för ont i halsen för att kunna äta hela helgen, sjukt segt!)

I alla fall... Det gick inte så bra, det där med gröten.

 

Eller tycker ni kanske det verkar gott med risgrynsgröt, strösocker och timjan?

Jag råkade alltså hälla i timjan istället för kanel. Herrejösses vad uppgiven jag blev.

I huvudet på My | |
#1 - - anne:

Meeeeeen....



Det gick inte att skrapa bort timjanen?

#2 - - spiderchick:

Sv. Jasså? I vår stad finns det till och med boxar där man kan lägga ner bröd som fåglarna kan äta under vinter? Inte bra om det inte är bra då, om du förstår :-/



/Spider

#3 - - Kina:

jaa.. nu känner jag ju inte så gräsligt många svenskimåer så det är lite svårt att vara objektiv i den frågan.



Men om jag ska gå efter hur fin din blogg är att läsa så vill jag nog hålla med om att de verkar vara ena fina människor!

#4 - - Hääna Banääna:

Åh, stackare. Men det kanske blir nya grejen? Timjangröt låter ju så där lagom äckligt för att kunna bli nyttighetssuccé!



Sv: Ja! Jag vill lägga ägg istället! Har du någon plan på hur vi ska gå till väga?

#5 - - Gaymasen:

EPIC-FAIL, som en nörd hade sagt. Där sket du i fel kastrull, med andra ord.

#6 - - Ella:

Såg bilden först, innan jag läst allt, och tänkte "men vad wtf har hon på sin gröt egentligen? Kanske något...isländskt?". Sen tyckte jag synd om dig. Krya på dig och hoppas du inte behöver lida så länge till!

#7 - - Fannie:

Jag lyckades krydda med curry en gång, rekommenderas inte det heller!

Upp