En bild per dag, nästan

Nu så. Nu är jag hem-hemma igen. Jag tillbringade nämligen några dagar över midsommar i småstaden jag bodde i innan jag flyttade till Göteborg.

Det var så himla länge jag hann stanna där en längre stund så jag valde att njuta av småstadslugnet lite extra istället för att sitta och blogga. Det förstår ni säkert. Dessutom har ni väl haft nog att göra själva, midsommar och allt.

Här kommer en snabbsammanfattning av mina göromål i bildform.


I torsdags skulle jag äta sushi med en väninna men sushin var slut så vi åkte på utflykt till ett ganska så magiskt ställe i skogen istället.


På midsommarafton packade jag och Linnea utan apostrof en picnickorg och begav oss till slottet för att inta midsommarlunch. Det var massvis med folk och midsommarstång, jordgubbar, sillar, färskpotatis och folkdräkter. Väldigt midsomrigt.


Sedan drack vi fredagsvin på balkongen och njöt av att vi tre väninnor var samlade alla tre för första gången på 1,5 år.


Sedan gick vi och mötte upp två killkompisar för vi skulle äta glass i hamnen. Jag rafsade ihop en massa hundkex och lite annat ogräs till tidernas fulaste midsommarkrans och tryckte fast den på Linnea utan apostrofs huvud.


På lördagen styrde vi upp en grillmiddag med blandade fina härliga människor. Det har jag inga bilder på så ni får titta på en fin regnbåge istället. Jag brukar glömma kameran när jag har extra trevligt, förstår ni.


Igår (söndag) var jag hemma hos min kusins familj. Vi spelade sällskapsspel, lekte, åkte till stallet och förberdde för kusinbarnets häst och åt bullar.



Och nu är jag hemma. Bra va?
I huvudet på My | |
#1 - - Rebecca:

Hatar det där.



Jag har ett ensa litet ensamt foto från midsommar. Inte ett enda från julafton. Det är ju då man BÖR använda kameran. Men det tycker uppenbarligen inte jag.



Fastnar istället på en miljon andra foton, men har aldrig några egna att framkalla. Det suger.

#2 - - AnnaWK:

Härligt med bildregn!

#3 - - AnnaWK:

Ja han har ju det.

Upp