Hej och välkommen till landet

Man vet att man är på landet när man ser det här:

Någonstans i närheten av Mora


Det står: "Är affären ej öppen lägg pengarna i flaskan. OBS. Prismärkta varor."

Alltså.. Jahapp. Okej, liksom. Jag gör väl det.
I huvudet på My | |
#1 - - Mynnie:

haha det där är verkligen landet

#2 - - manda:

men men men, alltså, jag bor utanför Mora i en liten liten by, men jag har aldrig sett den där x) var mer exakt var du? :D

#3 - - Rebecca:

hahah men what? vaddå lätt att stjäla liksom xD

#4 - - Gaymasen:

Haha jag har sett flera sådana. Väldigt kul, indeed. ;)

#5 - - Miiqa:

Ser ut som den lokala loppisen här :)

#6 - - Helena ♥:

Allt bra? :)

#7 - - Ella:

Hahaha, åh, lovar att dei nte ens låser dörrarna där.



Jag undrade också över vad fan hon tänkte när hon gick utanför dörren den dagen (särskillt om hon skulle träffa Tyra omg omg!!) men var rädd att folk skulle hacka på mig om jag skrev någon elakt, hehe.

#8 - - pelle:

HAHAHAHAHA! fan... ta springnota!

Upp