Slutet gott, allting gott

Mina vänner. Då har vi levt undan ett helt år igen och kan nu lägga 2011 bakom oss tillsammans med alla de andra åren vi har hunnit stöka undan hittills i våra liv.

2011 har varit ett bra år för mig. Jag hade tänkt göra en sammanfattning av hela året precis som alla andra bloggare har gjort, men jag ska nog bespara er det. Ni kan ju läsa själva om ni vill, det finns ju i arkivet. Alternativ två var att göra samma lista som jag gjorde förra året, men jag vet inte riktigt om ni är så himla intresserade av den så den idén har jag bordlagt tills vidare.

Istället tänkte jag passa på att önska er ett riktigt gott nytt år!

Jag hoppas det nya året bringar lycka, välmående och kärlek. (Kärlek måste alltid vara med!) Jag hoppas ni får en massa glada dagar, fina minnen, spännande utmaningar och mycket annat som ni kan minnas med glädje om exakt 1 år. Och om 10 år. Och om 40 år. Och varför inte om 100 år, om vi skulle råka bli så gamla?

Gott nytt år, kära vänner. Jag önskar er allt gott!

I huvudet på My | |
#1 - - AnnaWK:

2012 - året då vi äntligen träffas?

#2 - - Fröken Bella:

Gott nytt! =)

#3 - - H som i Hanna - putting the H in håriga armhålor:

Gott nytt år! :)

#4 - - Elena:

Gott Nytt År!

#5 - - Selma:

Det samma önskar jag dig!

#6 - - Anonym:

Gott nytt år (lite i efterskott kanske) till dig med! :)

#7 - - Roos:

Detsamma i efterskott! =)

Upp