Om Wordfeud

Jag har hittills undvikit Wordfeud lite. Lite för att jag gärna undviker sånt som alla hype:ar men också för att det känns som nåt som man liksom blir väldigt beroende av. Jag har liksom redan ett osunt beroende av Angry Birds, Fruit Ninja, Cut the Rope, Papi Jump, Hipstamatic och ja.. typ.. hela iPhonen.

Igår satt jag på ett fik med två Wordfeud-frälsta väninnor som övertalade mig till att skaffa Wordfeud. De sa "Nää, gumman du kommer inte bli beroende, vi lovar. Du kan ju testa bara? Bara lite?"

Jovisst. Ni kan ju gissa hur det gick.

Jag förlorade med 1 poäng...

I huvudet på My | |
#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Jag blir bara så jävla förbannad när jag förlorar i wordfeud. Jag vill bita mina kompisar. Det är nog bäst att spela med okända.

#2 - - AnnaWK:

Du verkar ha en liten läggning åt att bli beroende av saker du ;)

Fast ajg vet inte riktigt hur shysst det var att jag vann min första budgivning, det ger mig liksom hopp om att jag skulle kunna göra om det hela.

#3 - - frikadellen:

Jag. Måste. Testa.

#4 - - Maria:

Jag var också smått beroende av Wordfeud för några dagar sedan men i förrgår så blev jag totalt utklassad av någon jävel och nu är jag inte alls sugen på att spela det. Kuren är funnen! (för mig iaf, andra skulle nog bara vilja ha revansch)

#5 - - stina:

Åååååh. Är det verkligen sant?! Alfapet till iPhone?! :D

#6 - - pelle:

HAHAHA! Du det ger sig efter ett tag, vänta bara... :)



Och mate - härma på! Såg din kommentar på enkötundersöningen först nu :P

#7 - - Ella:

Jag vill skaffa det där men kan inte för jag har inte laddat ner senaste programuppdateringen. Måste göra det snarast! Fast...jag suger rätt hårt på Alfapet.

#8 - - spiderchick:

haha aj då! Jag håller mig ifrån...



Ang duken (eller löparen) så täcker den hela bordet, eller ja på så vis som en löapre ska täcka :-)

#9 - - Caroline:

Jag är också beroende. Det är vrålkul!

#10 - - Johanna:

Haha, jag undvek också i det längsta. Mest för att jag var irriterad på alla töntiga wordfeudfacebookuppdateringar (oj, långt ord). Sedan skaffade jag det i typ förrgår. Nu missköter jag mitt jobb och ägnar lunchrasten åt att fundera på långa ord med "Z" i.



#11 - - H som i Hanna:

Åh herregud vilken tur att jag inte har någon iphone. Jag hade aldrig fått nåt gjort annars!

#12 - - Gaymasen:

Gaaah jag blir tokig på det! Min mamma vinner jämt. Jag kan leda men i slutet så bara BAM så förlorar jag också med typ ynka ett poäng. Morr!

#13 - - Malin:

Holl mig ifran det sa lange det bara gick... men nu ar jag fast!

Upp