Hejhej därute i världen!

Jag har snokat lite på var ni är. Geografen i mig, ni vet.

De allra allra flesta av er är här i Sverige. Västkusten är klart överrepresenterat, men jag har minsann en del Stockholmsfans också. Min nordligaste svenska besökare bor i Kiruna (hejhej!) och min sydligaste dito kommer från Malmö (hejhej!).

Sen kommer ni från rätt många andra länder. 16 länder totalt, faktiskt.

Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Norge, ett land som står som "not set" i statisktiken, Nederländerna, Grönland, Kina, Ungern, Italien, Australien, Schweiz, Malaysia, Tjeckien och USA.

HEJHEJ därute!

Här är ni!

I huvudet på My | |
#1 - - Fröken Bella:

Visst är det kul att ha sån koll! =) Mina läsare kommer mestadels från Sthlm, konstigt nog!

#2 - - Astarkvedja:

Hei, hei fra regnfulle Trondheim!

#3 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Hej Hej från Umeå! :D

#4 - - Gaymasen:

Kanske borde du säga hello hello?

#5 - - Gaymasen:

Och du myggan! (det lät fint!)



1. Det är fint att rulla sänglakan, haha. Plus att det inte blir lika skrynkligt. Plus att du ser alla sängkläder du har. Plus att det tar mindre plats, upplever jag.



2. Pannkakor är billigt att göra, men dryyygt att steka. Tänk då att KÖPA billiga pannkakor... Spara tid! ;)

#6 - - Ella:

Älskar google analytics (om det är det du använder?). Sökorden är roligast! Vissa sökningar är ju typ helt puckade. Jag lär ha mycket på Robin Hood nu...

#7 - - frikadellen:

Hurgörmansånt??



Du jobbar du nu? Jag väntar på storken, är orörlig och har tråkigt. Massa bakat i frysen. Kom gärna förbi!

#8 - - Elena:

Hej hej från blåsiga västkusten!

#9 - - ~MoonLight Malo~:

Coolt att du har läsare från så många olika ställen! :P



Ja, nu är jag tillbaka, har mest hängt på fb de senaste men börja allt sakna bloggvärlden! :) Men börjar lite diskret o smått blygt... ;)



Kram

#10 - - Selma:

Vad jag saknar att kunna ha den kollen. Jag är nyfiken men det funkar inte med Wordpress och Google Analytics.

Upp