Bättre än inget?

Jag kommer inte riktigt på något att skriva om. Min blogginspo väldigt låg. Så ni får en massa ord som rimmar på svacka istället:

Lacka. Macka. Tacka. Backa. Smacka. Packa. Snacka. Sacka. Nacka. Knacka.

Och en närbild på mig:

Hejhej

I huvudet på My | |
#1 - - Elena:

Hacka ;)

#2 - - Vonkan:

Jacka =) :P

#3 - - Cecilia:

Fucka? ;D

#4 - - Astarkvedja:

Akka bakka bonka rakka

etla metla sjong dong

filifjong

issa bissa topp (stopp)

(http://no.wikipedia.org/wiki/Akka_bakka_bonka_rakka)

#5 - - Linda:

mmmmm, macka!! :D

#6 - - Emma says style, love & rock and roll.:

äh, stressa inte fram den, låt den bara komma fram! Inspirationen alltså. Jag har haft nada i veckan och jobbat som ett psyk samtidigt som jag slutat dricka kaffe då jag får magkatarr av skiten (eller stressen, men det verkar lättare att sluta med kaffe, hehe) och då har verkligen jag och bloggen fått gå på sparlåga. Och så idag helt plötsligt är lusten tillbaka!

#7 - - Linnea:

TJACKA!

Upp