Sen i torsdags



Nu så. Nu är jag på hemväg igen. Jag har hunnit med att leta efter ett påskägg, (jag har alltså fått ett påskägg nu!) promenerat längs Årstaviken, varit på styrelsemöte, sovit över hos en väldigt tuff tant, gett bort en julklapp, gått en promenad och upptäckt att mitt gamla jobb (godisbutik) i min hemstad inte finns kvar, ätit en rutten psysalis, rotat bland gamla foton, druckit champagne ur miniflaska, fått nya gardiner och snabbhälsat på PappaMy och min Tokfaster. Lite av det fastnade på kort. Puh!

Nu ska jag hem och styra upp ett Valborgsgrillkalas, trots att jag avsade mig att vara med i planeringsgruppen. Sen kom jag på att pojkarna nog med allra största sannolikhet också tänker vägra planera minsta lilla så nu blir grillningen hemma hos mig.

Ha en fin Valborg!
I huvudet på My | |
#1 - - AnnaWK:

Åh så fint (och gott) med marsipanägg!

#2 - - anne:

Vem är på fotona?



Härlig Valborg till dig! :)

#3 - - Maj - en bra träningsblogg:

chapange är inte så gott, tycker jag! =) men hoppas du hade en fin valborg

Upp