Lite till om sommartid

Näe. Det här jäkla påhittet med sommartid gör mig förvirrad.

Här satt jag i min lilla bubbla och inbillade mig att klockan var ungefär 17 för att det är så ljust ute. Tji fick jag för klockan är ju redan 20!

Det här måste ju räcka som argument för att sommartid inte är bra (utan att blanda in diverse glaciärsmältningar...) - jag blir jetlaggad och förvirrad av det här tidsjoxandet. Kan vi inte lägga ner det här snart?
I huvudet på My | |
#1 - - Lancia:

Örjans argument slår ditt any day. Sry sis.

#2 - - Panini:

Jag gjorde EXAKT samma sak ikväll. Satte mig och surfa runt vid datorn vid 16snåret och tänkte inte mer på saken förrän min man påpekade att kl var 20.... Jag trodde inte att den var mer än 18, det var ju så ljust! Hmpf

#3 - - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

Upp