Ett citat från Liftarens Guide till Galaxen livar alltid upp

Såhär va: Jag ligger så SJUKT mycket efter med en hemtenta att det inte ens är roligt. För att göra situationen lite lite knivigare har jag gjort saker så svåra för mig som möjligt den här morgonen.

1) Jag hade inte börjat med hemtentan före idag.
2) Jag kom mig inte upp ur sängen och vaknade således lite för sent.
3) Jag glömde boken som jag faktiskt behöver för att skriva hemtentan hemma.
4) Jag glömde mina glasögon på samma ställe.

Och bara för att man alltid ska avsluta starkt - jag har också glömt att dricka kaffe.

Jag säger som antihjälten Arthur Dent: "This must be Thursday. I never got the hang of Thursdays."

Kaffesugen, vimsig & aningens trött

I huvudet på My | |
#1 - - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

Åhh nu påminde du mig om att jag måste läsa den.



Har alla delar i en enda pocket i min byrålåda.. Men när ska man orka börja liksom!?

#2 - - ida:

Men snart är det oktober och då får du sluta vara vimsig! Skönt va?

#3 - - Nikita Thywoman:

Åh. Jag älskar liftarens guide till galaxen.... Har läst den på svenska, på engelska, endast under dagtid, endast under nattid, en gång endast under toalettiden osv osv osv.



Så jävla sorglig i slutet bara :(

#4 - - AnnaWK:

Vi får hoppas dagen går riktigt fort så du blir av med den och får börja om imorgon.

#5 - - Ella:

Jag liggar så sjukt efter i livet, lol. Och i skolan. Alla andra är värsta acen. Jag bah "Eeeehh...RF kap 10 §5...vilken sida? Och vad fan står RF för??" typ.



Sv: Asså...jo.

#6 - - anne:

Hmm...Jag kan då inte direkt påstå att jag är det minsta avundsjuk... Hemtenta och inte påbörjad ger mig mer magont än gallblåsan försöker göra för stunden!

#7 - - manda:

jag kan göra din hemtenta så gör du min? ;D och vadå, du har ju hela helgen på dig ;) höhö

#8 - - Linda:

Det finns ett citat till som kanske hade passat in här då; "Don't panic". Fast hemtentor i sig är väl lika roliga som skoskav.

Upp