"Don't panic" som ska vara mitt motto.. Pyttsan!

Idag började skolan igen.

Ni som är bevandrade i bloggen sedan tidigare vet att det här med att "ta det lugnt" och "hålla ett lagom tempo" är begrepp som jag inte är speciellt bekant med.

Idag har mina 3 kurser dragit igång. Totalt 45 högskolepoäng. Alltså motsvarande 1,5 terminer.

Om det ovanstående skulle kännas undermåligt som prestation tänkte jag (tydligen) matcha det med i runda slängar tre deltidsjobb..

Jag vill inte verka negativ, men jag tror jag redan nu kan fastställa med säkerhet att jag sitter i skiten.
I huvudet på My | |
#1 - - Roos:

Ouch, man skulle kunna jämföra dig med jorden. Typ "om alla levde som My skulle man behöva tre liv var" istället för "om alla levde som medelsvensken skulle det behövas tre planeter".

#2 - - Himmel unt Pannkaka!:

Beundransvärt men rätt så knäppt. Du tar väl hand om dig, My lilla? Annars blir Pannkakan orolig!

#3 - - Bella:

Och här gick jag och tänkte att om jag läser 115% så behöver jag minsann inget extra jobb. Du ger oss andra dåigt samvete! P

#4 - - Banana:

Blä, du ger oss andra mindervärdeskomplex! =) och NÄR ska du hinna blogga??

#5 - - Frikadellen:

Arbetsmyra! (fniss fniss ellen ordvitsar)

#6 - - Ella:

Jag...ehm håller nog med där. Du är ganska rejält fucked.



Ja, jag bor hos min syrras kompis, i Stockholm.

#7 - - Micaela:

gah! Maria! Läser du 45 hp på en gång? gnn! galning. Fast du.. när jag tänker efter hur många poäng jag läste förra terminen.. så är vi bägge lika galna. Jag läste 55 poäng totalt och detta på en termin! Då är det bara till att hoppas att dessa veckor går fort.. för gis är tidsförödande som sjutton anser jag.

#8 - - stefan:

jaja, det är mer synd om dig! jag läser bara två kurser samtidigt;P

Upp