Resfebern smyger sig på

Idag är det 13 dagar tills jag reser bort. 13 dagar tills jag ska ta mitt pick och pack och befinna mig på flygplatsen okristligt tidigt för att resa ner till ekvatorn.

Nu börjar jag snart bli klar med alla vaccinationer och på måndag börjar våra förberedande föreläsningar inför resan. Linnéa med apostrof har börjat fundera på solskydd och hur mycket vi kommer driva varandra till vansinne under flygresan.

Jag kan inte hjälpa att jag börjar få lite resfeber.

Jag vill åka nu, nu, nu!

I huvudet på My | |
#1 - - ida:

MEN HALLÅÅÅÅ! BERÄTTA VART DU SKA ÅKA NURÅÅÅÅH!



du har bloggsmygit tillräckligt redan.

#2 - - AnnaWK:

Klart vi är nyfikna på vart du ska!

#3 - - Gaymasen:

Guuud vad härligt! Vill också åka. Pussen och jag funderade tidigare idag på att ta en sista minuten imorgon. Men vi väntar nog, lite. Till jullovet. Kanske. ;D



(Och vi bloggare är bäst på att hålla på vad vi ska köra, håll på det lite till!) Haha.

#4 - - - Therese -:

Som alla andra frågat: vart ska ni? :)

#5 - - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

Vaccinationer??? Alltså finns det bakterier på Pluto? Eh, Grönland menade jag.

#6 - - anne:

Kommer du att blogga därifrån eller ska ni bo bortom all ära och redighet?

#7 - - Nikita Thywoman:

Men säg var du ska nu då!



Jag får bloggfeber, vill veta nu, nu ,nu!!!

#8 - - NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

Du ska komma hit och överraska mig va?? va?? Det är det du ska göra va???

#9 - - Freedomtravel:

Resfeber är en ganska angenäm sorts feber. Lika nyfiken som alla andra förstås: planets destination?

#10 - - pelle:

Var ska du, var ska du, var ska du, var ska du?



Brylcréme? Kan man ens köpa det längre?

#11 - - Tjalle:

För Lilla Mys information så har Linnéa med apostrof idag införskaffat sitt solskyddsmedel =)

Upp