Jag gick för att köpa en blomma men träffade Blondinbella istället

Jag skulle gå och inhandla mig en blomma. Jag ger mig liksom inte, jag VILL ha en blomma, men eftersom de dör hela tiden så har det hittills varit ett omöjligt projekt. Därför skulle jag skulle gå och handla en blomma, men jag såg på en affisch att Isabella skulle befinna sig på Limit så jag smet in där.

Jag är helt starstrucked, om jag ska vara ärlig. Isabella är så otroligt trevlig och uppmärksam! När alla hade gått stod jag kvar och snicksnackade om lite allt möjligt. Jag tror att jag möjligen babblade alldeles för osammanhängande för att hon skulle hänga med i allt jag sa, men jag var så tagen av att faktiskt stå och prata med henne.

Där stod jag, lilla My från Grönland och visade självaste Isabella Löwengrip bilder från mitt hemland ur min kamera nästan som det är varje dag jag träffar bloggkändisar.

Jag har liksom läst hennes blogg i lite mer än 3 år och nu stod jag och småpratade med henne i en halvtimme och visade bilder på min familj. Absurt.

Det är så häftigt att det inte spelar någon roll att jag glömde at köpa en blomma.

Isabella är verkligen dundertrevlig och jag är verkligen fortfarande helt starstrucked.
My möter bloggare | |
#1 - - PELLE:

Fan vad coolt!



FAN!



VAD!



COOLT!



Jag är avis!

#2 - - Rebecca Utan Räkor:

O

MAJ

FUCKING

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!!!!!!!!!!

#3 - - Katrin:

Cooooooohooooolt! ^^ Jag vill också visa henne bilder från mitt hemland... något säger mig att hon inte skulle vilja se :(

#4 - - Frikadellen:

Du är så söt som rigner alldeles uppjagaf och bubblar nervöst om din blomma alldelesuppspelt. För att sedan gå vidare till att du hade träffat BLONDINBELLA!

#5 - - Lancia:

Damn you! Jag vill också träffa Bella!

#6 - - NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

Jag är sjukt avis!

Men tänk, den dagen du kan skriva att du träffat.....mig.

#7 - - ida:

WOOOOW! Och jag har ju bara sett henne bakifrån och sedan sprungit därifrån i starstruckighetens hetta. Skönt att hon är trevlig iallefall.



Nästa gång ni ses kanske du kan göra lite reklam för din schweiziska vän? HIhI

#8 - - Miiqa:

Jag gillade inte henne först, men jag har ändrat uppfattning. Och jag är också sjukt avis på dig, hjärtat! :) <3

#9 - - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

Tänk när du träffar mig då! Hur starstrucked skulle du inte bli DÅ!? Höhö

#10 - - Therese/zill:

...och jag tror att jag såg DIG igår kväll runt 18.30-snåret vid 7:ans hållplats i Brunnsparken...! Om det inte var du, så var det iaf nån som var tokigt lik :).

#11 - - Britt:

Hon verkar vara på turné. Det var inte många dagar sedan hon var här och det var stora reportage i lokaltidningarna om henne. Hon verkar helt ok. När hon var här i Luleå förra året läste jag i många bloggar om bloggerskor här uppe som träffat henne och om hur trevlig hon var...men som sagt det är hennes jobb och alla som läser hennes blogg är ju hennes kunder.

#12 - - anne:

JAG VILL OCKXÅ!!!!!



Å andra sidan...



JAG HAR TRÄFFAT MYARAQ JAG!!!!!

Upp