Idag aker jag till bushen!

Nu ska vi bege oss till Kasenda Crater Lakes. Dar kommer vi knappt ha strom sa jag tvivlar starkt pa att vi kommer ha tillgang till internet.

Vi ska vara dar i 6 dagar och studera hur lokalbefolkningen forsorjer sig.

Kan bli kul att forsoka intervjua folk pa bugandi eftersom det enda var klass har lart oss ar att bestalla mat. Och da pekar vi mest, ska jag erkanna. Vi ska ocksa se pa alla kratersjoar som finns i omradet. Jag kommer nog ta en jakla massa bilder.

Men, men men!! Den 26 ska vi bege oss ut pa SAFARI! Ball va? Jag ska forsoka ta med ett lejon hem.

Bilder kommer nar dator finns!
I huvudet på My | |
#1 - - Faster M:

Men gud vad spännande saker du får uppleva. Bilderna från Kasenda är ju så fina. Safari, det har jag bara sett på Kolmården. Om du lyckas få med dig ett Lejon hem, så lovar jag att ta ner månen till dig. Ta väl hand om dig lilla My ♥

#2 - - Linnea:

Inte ta med lejon hem! Du tycker inte ens om katter och det är jättemycket katt med ett lejon! Vet du hur mycket ett lejon äter? Sist jag matade lejon så var det med en ponny! Puss, kom hem snart jag saknar dig:)

#3 - - anne:

Jag säger som jag alltid sagt till dig:



-Kucklat!!!!

#4 - - Miiqa:

Jag sitter här och saknar dig järnet, gulle. Längtar så tills du är hemma igen! <3

Upp