Pengar rullar in som de ska

När jag kollade mitt bankkonto tidigare såg jag att jag har fått en mystisk utlandsinsättning.

424 norska kronor har konverterats till 510 svenska riksdaler som nu ligger & gottar sig på mitt konto. Jag vet inte varför jag har fått dem eller vem som ger mig dem men jag tackar & tar emot.

Skumma norska pengar trillar in på kontot

 

Förresten har jag också fått en check på förbluffande tjugonio (29) kronor som jag kan lösa in på närmaste bank.

Att administrationsavgiften antagligen kommer att överskrida beloppet tycker jag att vi håller tyst om. Det känns rätt ball att få en check hemskickad.

 

Jag sjunger som Petter: Pengar rullar in som de ska, det går bra nu.

I huvudet på My | |
#1 - - Emma says style, lov & rock and roll.:

göttigt :) hehe

#2 - - Nikita:

Haha, ska det inte vara "Pengar som jag inte ska ha rullar in, det går bra nu" ? ;)

#3 - - anne:

Skatteåterbäring från förra året?

#4 - - ida:

som de ska? tycker det verkar mystiskt detdär

Upp