Listan - mitt liv i listor

Minns ni att jag vann en bok i påskas? Boken består av massa listor med spännande rubriker som:"Tuffa saker jag har gjort", "Löften jag har brutit", "Konstiga prylar jag har hemma", "Det här har jag samlat på".



Anywho! Jag tänkte att jag skulle sätta i gång med att fylla i alla de olika listorna i boken, men det är ju inte alls särskilt extrovert, det är inte minsta lilla exponerande & då får inte ni läsa mina knasiga listor.

Så i sann attention-whore-isk anda ska jag posta mina listor här på bloggen!

Om ni tycker det är en bra idé så säg till.
Om ni tycker det är en dålig idé så säg till.
Om ni tycker det är fullständigt ointressant så säg till.


Bara säg något. Alright?
I huvudet på My | |
#1 - - Ida Törnqvist - konstblogg:

Bra ide :D ! listor är roliga!

#2 - - Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign):

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://conler.se/2010/may/veckans-blogg-finalister.html JAG ÄR NUMMER TVÅ! Skulle bli så himla glad om du gjorde det och då får du en länk och chansen att få 200 besökare till! Rösta gärna en gång per dag, tävligen avslutas på tisdag!

TACK I FÖRHAND!

Ha en underbar kväll

Kram Denise

#3 - - Linnéa med apostrof 1:

Jag säger till att jag tycker att det är en bra idé. Listor är ju bland det mest upphetsande som finns.

#4 - - sofia:

GÖR DET! Listor äger.

#5 - - Sofia:

Asbra idé! :)

#6 - - Hääna Banääna:

I like it! Listor är alltid kul! :)

#7 - - pelle:

säger TILL!



TILL!



Till bra idé alltså, go for it!

#8 - - Banana:

Bra idé, jag älskar listor!

#9 - - Anonym:

sånt där är kul ! ;)

#10 - - ida:

BRA! GÖRT! YES!

#11 - - AnnaWK:

Ja! Fram med alla listor du har, jag är listoman. Älskar listor!

#12 - - vanja:

till.



Haha nä men det var en bra idé! jag vill oxå ha den boken :3

#13 - - anne:

Jag älskar listor! :)

#14 - - Nikita:

Hell yeah. En bra idé. Loves it great som vi säger i östergötland!

Upp