Tummen upp!

 

Tummen upp för min återbäring & tummen upp för mitt nyklippta hår.

Nu kommer jag inte se ut som ett galet skatbo i skallen när jag åker hem till småstaden imorgon.

 

PS. Brillorna är mitt försök att se cool ut. Tror inte jag lyckades. DS.

I huvudet på My | |
#1 - - anne:

Söndagsfika på Hellmans då? :)

#2 - - D E N I S E ♥:

fint håret blev :)

#3 - - Ida Törnqvist:

Haha du ser cool ut!

Coolhet sitter inte i brillorna, det är ngt man föds med! Du är född med det!

#4 - - anne:

Strålande!



Min mobil har dött och bara de gamla numrena igger på simkortet som det verkar, sms:a mig under fre-lör så betämmer vi tid! :)

#5 - - Ida Törnqvist - konstblogg:

Hehe tack va söt du är ^^

Det tror jag knappast jag är, testa igen vettja :) !

#6 - - Britt:

Alla verkar ha fått Dags att deklarera från Skatteverket utom jag...de tror säkert att jag dött.

Upp