Jag märker det

Jag satt & okynnestittade rakt ut i det blå lite grann när min kollega slog sig in i mitt eskapistiska tillstånd.

Kollega (bryskt!): Vad är det?!
My: Oj. Du ser sur ut.
Kollega: Nej. Jag är FAN inte sur!

.. Öh ..

Nähä. Förlåt då liksom!

I huvudet på My | |
#1 - - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

Haha, läskig kollega detdär.

#2 - - anne:

Det är ett otyg att bli oskyldigt anklagad för surhet!

#3 - - frikadellen:

Ojoj. Du får nog börja ha skottsäker väst på jobbet.

#4 - - anne:

När tror du erbjudandena börjar ramla in?



Jag var på förstasidan en gång för två år sedan, inte blev det några erbjudanden den gången heller...Gör jag något fel tro? ;)

#5 - - Frikadellen:

Sv. ? Vilket inlägg snodde jag? Det var inte med flit jag svär!

#6 - - NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

Vad bra att kollegan klarade upp det hela.

Upp