Hem till Grönland

Jag håller på och packar för att åka hem till Grönland.

Jag reser om 15 timmar men hittills har jag inte packat någonting alls. Jag vet knappt vad jag ska ha med mig. Dessutom är det en miljon saker jag behöver lösa innan jag åker. Typ... köpa skor. Det är inte direkt läge att ha sandaler på Grönland, om man säger så.

På söndag, klockan 11 grönländsk tid, är jag framme



Jag agerar helt irrationellt. De senaste två timmarna har jag spenderat med att desperat leta efter min pinkod till mitt grönländska sim-kort.


Det är helt sjukt! Jag har letat i två timmar efter en liten förbannad kod när jag egentligen behöver tänka på anledningen till att jag åker dit. Inte leta efter en liten risig kod!

Men jag ville bara säga det. I morgon påbörjar jag min resa. Hemåt. Uppåt.
I huvudet på My | |
#1 - - anne:

Du får vara irrationell.



Ge dig ut på stan och köp dig ett par skor du kan ha, resten fixar sig.



Stora kramar.

#2 - - ~MoonLight Malo~:

Sänder en stor kram!

#3 - - Frikadellen:

Jag instämmer med Anne. Var hur irrationell du vill!



Stora varma kramar.

#4 - - Himmel unt Pannkaka!:

Det finns inget facit för hur man ska reagera när någonting sånt här händer, så var precis hur irrationell du vill. Det fyller också en funktion.



Jag känner verkligen med dig och hoppas att du har det så bra som du kan ha det just nu. Stora kramar.

#5 - - anne:

Kram!

#6 - - Freak:

GÖr som jag när jag packar, tejpa kardborreband på insidan av väskan och släng in väskan i gaderoben. Det som fastnar tar du med, jag åkte till danmark med en socka och en halsduk, allt som behövdes :P

#7 - - spiderchick:

kul :) Och kul att du kommer på bloggträffen! lookin forward :)

#8 - - Lancia:

När kommer du till GBG igen? Jag o Morten gör stan den 6-8:e augusti!

#9 - - noemii:

ha det så trevligt :)

#10 - - johanna:

hejhej, hur är läget? :)

#11 - - frikadellen:

Hej lilla tosingen! Blev glad när jag såg en kommentar från dig. Är du tillbaka från Grönland nu?

Du ska veta att jag tänker på dig och hur jobbigt det måste vara nu. Stor kram!

#12 - - frikadellen:

Jag ville så gärna gå men jag har en släktträff inbokad just precis denna dagen, i skåne dessutom! Så jag kan tyvärr inte! Jätteledsen för detta för jag var SÅ peppad! Du kan väll lobba för att de drar igång en senare i höst för de som itne kunde komma denna gång? :D:D:D:D:D:D

#13 - - ida:

Hej pys. Hur mår du? Är du i stan igen? Jag vill leka.

Upp