Diskret påminnelse

Idag har Maria namnsdag. "Maria" alltså.


Jag tänkte bara berätta det.
Att det är Marias namnsdag idag. Ifall ni hade missat det liksom.
I huvudet på My | |
#1 - - Sandra:

Grattis på namnsdagen då ;)

#2 - - mama:

grattis!

#3 - - Janne:

Åh, det slog mig helt plötsligt att Maria har namnsdag idag! Grattis på namnsdagen!

#4 - - Britt:

Grattis på My-dagen!

#5 - - Rebecca Utan Räkor:

Jag kom ihåg!!!

#6 - - Madde:

Grattiiiiis! :D :D :d

#7 - - AnnaWK:

Gratulerar på denna speciella dag!!

#8 - - Annikasan:

Åååååh, nu påminde du mig om att jag måste, i år igen, bli lite sur på Olle för att han glömt min andranamn-namnsdag. Tack! Och grattis till dig! OCh tack (för att du tänker, oj, heter Annikasan också Maria, grattis till henne!).

#9 - - Myaraq:

Tack gullisar!

#10 - - Vonkan:

Grattis grattis i efterskott =) du hade mer namnsdag än mig :P

#11 - - ida:

gratulerar? ja, det verkar så. GRATULERAR!

#12 - - Ella:

Grattis...i efterskott!

#13 - - ~MoonLight Malo~:

Grattis i efterskott! :)

#14 - - frida:

hahah grattis:D

Upp