Kanske är min hjärna tumlad & tömd

Jag är så fullständigt dränerad på bloggidéer att jag till och med dristar mig till att använda en strof ur en gammal Kent-låt som rubrik.

Då förstår ni kanske hur illa det är - jag menar, det är ju sjukt corny att använda halvindie låttexter som rubrik!

Jag ska försöka leta lite efter inspiration. Kanske på gymmet?
I huvudet på My | |
#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

ja. iaf om de är kentlåtar. jag fick en liten obehagsrysning där... uuu..

#2 - - Bella:

Kent?!

Spring till gymmet, fort!

#3 - - Ida:

Ta en paus och kom tillbka med ny motivation=)

#4 - - Ella:

Blogga om Pelle!

Eller mig.

Eller...Grönland.



Jo jag bodde där. Sen började jag plugga juridik i Uppsala och hittade inte någonstans att bo där så jag valde att pendla Sthlm-Uppsala.

Upp